Cursuri, licențe software, consultanță
Asistență tehnică

TechCare este serviciul nostru de asistență tehnică, care acoperă toate soluțiile noastre software CAD, CAM, de gestionare a datelor și BIM. Asistența telefonică TechCare poate fi îmbunătățită cu pachete de inginerie pentru a oferi asistență suplimentară pentru instruire sau consultanță, după cum este necesar.

Asigurați-vă continuitatea software-ului... zi de zi!

Caracteristici cheie TechCare
  • Suport software de tip „break-fix”
  • Data Management de tip „return to service”
  • Întrebări privind licențierea și accesul la abonament
  • Probleme legate de contul Autodesk

Acord privind nivelul serviciilor (SLA)

  • Timp de răspuns garantat de 2 ore
  • Răspuns imediat în cele mai bune condiții
  • Asistență la distanță prin TeamViewer pentru rezolvarea problemelor
  • Gestionat de ingineri de aplicații software cu experiență
  • Orar: Luni-Joi, 9:00-17:00,
              Vineri: 9:00-16:00
              Excluzănd sărbătorile legale din România.

Rulați sau descărcați aplicația TeamViewer făcând clic pe butonul de mai sus.
Vă vom solicita ID-ul și parola TeamViewer pentru a realiza o conexiune.
Prin solicitarea conexiunii la distanță de la Man and Machine sunteți de acord cu Termenii și condițiile noastre și confirmați că dispozitivul dvs. nu conține viruși, ransomware, malware sau alte riscuri de securitate.

Niveluri de asistență TechCare

Prima linie: Oferă management de caz și acces de la distanță la un inginer de suport cu experiență în aplicația specifică în cadrul SLA-ului de 2 ore.

Linia a 2-a: Asigură gestionarea cazurilor și accesul la ingineri calificați în aplicația specifică la o oră convenită cu managerul de resurse.

Linia a 3-a: Asigură gestionarea cazurilor în care asistența este transmisă către furnizorul de software. Suntem aici pentru a vă ajuta cu serviciile noastre de consultanță BIM.

Nivelul de asistență pe care îl oferim depinde de produs, de competențele și de capacitatea echipei noastre de asistență. Suntem întotdeauna clari și onești cu clienții în ceea ce privește cunoștințele noastre despre produs. Pentru a confirma nivelul de asistență oferit pentru software-ul dvs., vă rugăm să selectați produsul dumneavoastră aici:

Asistență ValueCare

Pentru produsele bazate pe cloud care depind mai mult de serviciile cloud de pe care rulează, oferim asistența ValueCare. ValueCare oferă un serviciu în cel mai bun mod cu privire la liniile de produse Autodesk Construction Cloud, inclusiv gestionarea licențelor și asistență în cazul unor defecțiuni comune de acces sau configurare. Apelurile vor fi de obicei redirecționate și gestionate de experții noștri ACC, care vor acorda asistență în funcție de necesități. Defecțiunile legate de accesul la Autodesk Construction Cloud sau de întreruperea serviciului vor fi gestionate direct de Autodesk.

ValueCare acoperă următoarele produse Autodesk Construction Cloud și include asistență pentru licențe și asistență de linia a 2-a/3-a.

autodesk-docs
Docs
autodesk-bim-collaborate
Collaborate
Collaborate Pro
Autodesk Build
Build
Takeoff
autodesk-tandem
Tandem