Descriere
Conectare date, fluxuri de lucru și echipe.
Autodesk Build – Software de management al construcțiilor destinat gestionării șantierului și
managementului proiectelor, care oferă o colaborare fluentă și o predare a proiectelor la timp și în buget.
Autodesk Build revolutionează modul în care sunt gestionate proiectele în industria construcțiilor, prin combinarea eficientă a funcționalităților de management de proiect cu instrumente de colaborare între toți responsabilii de proiect, atât din sediu cât și din șantier, prin fluxuri de lucru și informații cu posibilități multiple de configurare.
Management de Proiect bazat pe date |
Cost Control eficient | Colaborare eficientă în șantier |
Urmărirea operativa a progresului lucrărilor și a indicatorilor de proiect.
Access rapid la toate situațiile de lucrări, rapoarte și centralizatoare, conectate la multiple surse de Fluxuri configurabile pentru aprobarea și urmărirea modificărilor de proiect, de la identificare până la
|
Administrarea unitară a bugetului de proiect, a tuturor categoriilor de costuri și a tuturor contractelor asociate proiectului. Gestionarea situațiilor de plăți și de încasări pe bază de date în timp real și fluxuri de aprobare configurabile. Rapoarte și previziuni de cost realiste de identificare și monitorizare a deviațiilor de la bugetul aprobat. |
Eliminarea deficiențelor de comunicare din prezent furnizând intregii echipe acces în timp real la toate informațiile din proiect. Cu ajutorul listelor de inspecție și rapoartelor de incidente, echipa de proiect va contribui la respectarea calității și siguranței pe șantier. Autodesk Build oferă un mediu de lucru în care partajarea informațiilor este controlată strict. |
Beneficii Majore
- Pentru echipe: oferă fiecărui membru al echipei instrumentele specifice de care are nevoie
pentru a-și indeplini sarcinile și pentru a colabora cu ceilalți colegi, asigurând în același timp transformarea
digitală a proceselor și capturarea centralizată a datelor. - Pentru proiecte: valorifică datele colectate de echipe pentru a eficientiza și a conecta
fluxurile de lucru, de la proiectare pânâ la recepția finală, oferind totodată, în timp real, imaginea completă
a stării proiectului. - Pentru companii: ajută la evaluarea sănătații portofoliilor de proiecte prin extragerea de
informații manageriale și furnizarea de indicații bazate pe date pentru creșterea eficienței organizaționale și
inovare.
Procese de Business Incluse
- Management de proiect: monitorizarea progresului (în prezent în teste Beta), solicitări de
informații, transmiteri de informații, minute de ședinte, rapoarte zilnice - Managementul costurilor: managementul bugetului de proiect, derularea contractelor, modificări
de proiect, aprobări de plăți, previziuni de costuri - Calitate: planificare, asigurare și control, lista de neconformități, neconcordanțe și defecte,
managementul situațiilor neprevăzute în șantier - Securitatea muncii: planificarea activităților de securitate a muncii, inspectii, constatări,
instruirea personalului - Închiderea proiectului: punerea în funcțiune, predarea cărții tehnice a construcției, recepția
lucrărilor, gestionarea garanțiilor, recepția finală, inspecția finală a lucrărilor - Managementul documentelor: controlul documentelor, controlul versiunilor, aprobarea
documentelor
Funcționalități suplimentare
- Structura unificată de date: modele (2D/3D), planse și schite, documente, elemente de cost,
echipamente și instalații, poze și înregistrări video - Perspectiva Manageriala: tablouri de bord, rapoarte, conectori de date, IQ-ul construcției
(managementul riscurilor și al performanței prin tehnologii de inteligență artificială)
Aplicație software pentru gestionarea șantierului și managementul proiectelor, pentru toți constructorii.
Project Management
Asigurarea menținerii în plan a proiectelor, îmbunătățirea colaborării și reducerea erorilor de comunicare și a modificărilor.
Management Calitate
Urmărirea tuturor problemelor într-un singur loc centralizat și rezolvarea lor mai rapidă. Reducerea lucrărilor costisitoare și menținerea proiectelor în plan.
Management Siguranță
Elaborarea procedurilor de siguranță în șantier, ușor de adoptat și repetabile. Determinarea tuturor membrilor echipei să își asume responsabilitatea asupra siguranței pe șantier.
Control Costuri
Conectarea datele de management de proiect și de execuție pe șantier cu activitatile de cost pentru a înțelege cauzele probabile și impactul financiar.
Predarea proiectelor la timp și în buget cu ajutorul instrumentelor ușor de utilizat și extrem de configurabile.
# ȘANTIER
- Centralizarea gestionării de incidente
Gestionarea problemelor de proiectare, calitate și sigurantă într-un singur loc. - Conectarea Șantier – Birou
Inregistrarea activitătilor din șantier și partajarea lor cu factorii interesați, printr-o galerie de imagini
centralizată. - Inspecția de calitate și siguranță
Asigurarea ca întreaga echipă respectă standardele de calitate și siguranță, de pe orice dispozitiv, oriunde.
# PROIECT
- Conectarea RFI
Crearea RFI și gestionarea procesului de aprobare, conectarea RFI la incidente, gestionarea modificărilor și
înregistrarea minutelor din ședințe. - Simplificarea MAF (Submittals)
Crearea și urmarirea MAF și gestionarea tuturor informațiilor într-un singur jurnal. - Îmbunătățirea ședintelor
Urmărirea angajamentelor asumate, conectarea elementelor esențiale și păstrarea unui istoric organizat al
tuturor inregistrărilor din întâlniri. - Getionarea activelor
Structurarea urmăririi și gestionarii activelor de la proiectare până la predare.
# PLANURI
- Publicarea documentelor în șantier
Asigurarea în orice moment a echipelor cu acces la informațiile corecte și sincronizarea automata pe
dispozitivele mobile. - Crearea & Partajarea Markup
Utilizarea instrumentelor de notare pentru a atrage atenția asupra detaliilor din planuri și partajarea lor cu
echipa pentru o colaborare mai bună. - Navigarea în planuri 2D și modele 3D în șantier
Navigarea cu ușurință în planurile 2D și în modelele 3D și vizualizarea îmbunătățită a lucrărilor echipei dvs.
Construit pentru o experiență mobilă.
# COSTURI
- Controlul modificărilor
Gestionarea modificărilor cu o vizibilitate clară a impactului asupra bugetului general al proiectului. - Gestionarea plăților
Gestionarea plăților și urmărirea lor în raport cu lucrările totale finalizate. - Structurarea cheltuielilor
Conectarea sistemului contabil pentru a simplifica verificarea și aprobarea facturilor. - Imbunătățirea prognozelor
Imbunătățirea preciziei prognozelor asupra costurilor prin activități de cost centralizate și conectate.
ALTE FUNCȚIONALITĂȚI
- Liste de inspecție pe dispozitive mobile
Liste de inspecție ușor de utilizat și instrumente de predare digitală care ne asigură că lucrările sunt
complete și conforme. - Rapoarte configurabile
Generarea și partajarea rapoartelor cu membrii echipei pentru a ține pe toată lumea la curent cu progresul
lucrărilor. - Analize predictive
Vizibilitatea asupra problemelor cu risc ridicat care pot afecta costurile, planul, calitatea și siguranța. - Formulare standardizate
Standardizarea datelor prin liste de verificare și inspecție pentru siguranță și calitate.
Pentru mai multe informații despre Autodesk Build sau pentru a vedea o lista completă a funcționalităților, puteți vizita site-ul web Autodesk: https://construction.autodesk.com/
Dacă nu găsiți o opțiune care să se potrivească nevoilor dumneavoastră sau doriți informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0312 288 088.