Extensia Autodesk Fusion Manage adaugă urmărirea reviziilor și documentației proiectelor Fusion, permițând colaborarea pe parcursul ciclului de viață al proiectului de către utilizatorii sau departamentele necesare. Datorită naturii sale ca aplicație cloud, aceasta extensie poate include și utilizatori din mai multe teritorii.
Extensia Fusion Manage este accesibilă atât prin interfața Fusion, cât și prin intermediul unei interfețe web, unde utilizatorii non-CAD pot interacționa cu ciclurile de viață.
Interfață Fusion
Interfața Fusion a extensiei Manage poate fi găsită în spațiul de lucru Design prin fila dedicată Manage, unde puteți atribui numere de articol, gestiona procesul de aprobare, vizualiza lista de materiale sau interacționa cu gestionarea proceselor.

Alocări numere de articole
Pentru ca fișierul de proiectare să interacționeze cu ciclul de viață, acesta necesită un număr de articol. Structura acestuia este gestionată în cadrul portalului de administrare:

Procesul de aprobare
Aprobarea proiectului are două opțiuni: cu sau fără o cerere de modificare.
Aprobare rapidă
Utilizarea procesului de aprobare rapidă vă va permite să treceți fișierul la următoarea stare a ciclului de viață, fără a fi nevoie de aprobare externă, permițând acest lucru direct în interfața Fusion.
Aprobare cu cerere de modificare
Aprobarea fișierului printr-o cerere de modificare va declanșa o cerere de modificare înainte ca fișierul să poată fi aprobat complet, permițând utilizatorilor externi să interacționeze cu modificarea fazei din ciclul de viață.
BOM
Vizualizarea BOM va oferi o listă detaliată a tuturor componentelor din proiect, împreună cu toate proprietățile lor relevante. Această listă poate fi gestionată și exportată din această fereastră:

Managementul proceselor
Aceste opțiuni vă vor duce direct la vizualizarea relevantă din interfața web; acestea sunt Dashboard, Details și Change Orders.
Interfață web
Interfața web este interfața utilizată de utilizatorii care nu sunt specializați în CAD și care interacționează cu ciclul de viață al produsului. Aceasta poate fi accesată și prin intermediul comenzilor rapide din fila Fusion Manage.
Dashboard
Interfața Dashboard permite o prezentare generală rapidă a tuturor cererilor de modificare și proiectelor gestionate în prezent în cadrul ciclurilor de viață. Această interfață include Diagrame (Charts), o lista a activităților de rezolvat (Outstanding work) și o listă a elementelor vizualizate recent.

Details
Interfața Details afișează un rezumat detaliat al fișierului într-o interfață web. Aceasta include o vizualizare BOM, informații despre modificarea cererii de modificare și un jurnal de modificări.

Modificarea cererilor de modificare
Interfața Change Orders va lista toate cererile de modificare din cadrul procesului de gestionare, inclusiv starea lor actuală și acces rapid la fiecare cerere de modificare individuala, printr-un hyperlink.

Cererile de modificare pot fi transmise de aici prin fluxuri de lucru, cu o interfață clară prin care să se interacționeze cu fluxul de lucru de modificări.

Opțiuni de gestionare
Rapoarte
Rapoartele pot fi generate prin intermediul opțiunilor de administrare, acestea sunt personalizabile și pot fi salvate ca template. Odată configurate, acestea pot fi generate în format XML, CSV sau diagramă circulară (Pie).



Editorul ciclului de viață
Ciclul de viață prin care trec fișierele ca parte a ciclului de aprobare este complet configurabil. Prin adăugarea de faze și tranziții între faze, puteți controla procesul de aprobare necesar pentru proiecte. Fusion Manage permite adăugarea de cereri de modificare la fiecare tranziție, controlând procesul în mod continuu.

Pentru mai multe informații despre acest ghid sau dacă aveți alte întrebări/cerințe, vă rugăm să completați formularul de mai jos: