Pe 7 mai 2020, Autodesk a inceput lansarea de noi planuri bazate pe named user si retrage pe cele bazate pe numere seriale . La fel ca planurile oferite de majoritatea furnizorilor de SaaS, (Software as a Service) noile planuri sunt concepute pentru utilizatorii named user si ofera o gama larga de capabilitati administrative, de asistenta si de raportare pentru companiile de orice dimensiune.
Beneficiile includ:
- Capacitatea de a optimiza costurile de licentiere, oferind vizibilitate la datele de utilizare
- Acces dedicat pentru toti angajatii ori de cate ori au nevoie (nu exista timp de nefunctionare daca toate licentele sunt utilizate)
- Costuri IT mai mici si administrare mai simpla (nu este necesara administrarea serverelor de retea sau a urmaririi numerelor seriale)
Tranaitia la „named user” | Autodesk
Care plan de abonament este mai potrivit pentru dvs.?
Planul standard este abonamentul cu acces pentru un singur utilizator (single-user) si este conceput pentru persoane fizice si companii mici care au nevoie de instrumente esentiale, cum ar fi:
- Posibilitatea de a vizualiza si exporta date despre utilizarea aplicatiilor, dupa produs sau versiune.
- Verificarea in doi pasi a autentificarii pentru a oferi un nivel suplimentar de securitate a accesului utilizatorilor
- Autentificare unica SSO (Single Sign-On) pentru acces automatizat si securizat pentru utilizatori
- Utilizatorii pot fi organizati in grupuri
- Si asistentă tehnica 8×5 live support unde un client poate contacta un specialist Autodesk care sa-l ajute cu probleme tehnice aparute, in timpul programului de lucru local.
Planul Premium, va fi pentru intreprinderile mai mari care necesita instrumente mai avansate. Clientii din Planul Premium vor avea toate avantajele din Planul Standard, plus:
- Posibilitatea de a vizualiza si exporta datele de utilizare ale produsului impreuna cu detaliile utilizatorului. Acces la API pentru generarea rapoartelor personalizate de utilizare.
- Facilitatea „Directory Sync” permite integrarea completa a managementului utilizatorilor Autodesk.cu instrumentele corporative.
- Premium coaching pentru utilizatorii finali si administratorii de licente
- Si asistenta tehnica 24×7 live suppot in care un client poate contacta un specialist Autodesk pentru a primi ajutor in probleme tehnice in tot timpul zilei, inclusiv noaptea si in weekend.
Planul Premium este recomandat pentru clientii care gestioneaza 10 sau mai multi utilizatori.
In majoritatea cazurilor este suficient sa treceti la un plan de abonament standard. Daca considerati ca trecerea la un plan premium poate avea unele avantaje, puteti face upgrade in orice moment sau la prima prelungire a abonamentului standard.
Ce se schimba si cand
Planul de tranzitie la named user este următorul:
Cum treci la abonamentul „named user”?
Autodesk va ofera cea mai buna cale de tranzitie catre un abonament „named user” la prima data de reinnoire a abonamentului.
Intre timp, ca parte a planului de tranzitie, Autodesk are o serie de schimbari semnificative, promotii, oferte si planuri de “trade-in” pentru a va ajuta sa faceti tranzitia la „named user„.
Ce faci in continuare?
Ne contactati pentru a afla mai multe informatii despre optiunile dvs. si despre ofertele comerciale disponibile.