Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center histudy
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner
  • Join
Obține ofertă
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center histudy
  • Arhitectură | Construcții
    • Soluții dedicate
    • Certificare BIM
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Proiectare | Fabricație
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Media | Divertisment
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • GIS | Infrastructură
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Shop
    • Licențe software
    • Cursuri
  • eLearning
  • Descoperă
    • Blog
    • Studii de caz
    • Evenimente
    • Ghid practic | How to
  • 0 items
  • Join

Cursuri, licențe software, consultanță
Parteneriat în beneficiul Membrilor OAR (Ordinul Arhitecților din România)

…

Noutati SOFiSTiK versiunea 2026 – CONECTAREA INFRASTRUCTURII

…

Luna Iulie vine cu economii de 30% la abonamentele Autodesk Fusion!

…

Functii noi ale MagiCAD 2026 pentru AutoCAD

…

Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center histudy

Cursuri si Licente BIM, CAD, CAM, CAE, AEC, GIS - Man and Machine

  • office@manandmachine.ro
  • +40 312 288 088
  • Arhitectură | Construcții
    • Soluții dedicate
    • Certificare BIM
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Proiectare | Fabricație
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Media | Divertisment
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • GIS | Infrastructură
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Shop
    • Licențe software
    • Cursuri
  • eLearning
  • Descoperă
    • Blog
    • Studii de caz
    • Evenimente
    • Ghid practic | How to
  • 0 items
Obține ofertă
Comunitatea Man and Machine
blog banner background shape images
  • 31/08/2018

5 intrebari referitoare la Data Management

  • 3 min timp de citire
  • Stiri,Tips & Tricks,Vault
5 intrebari referitoare la Data Management

Daca sunteti proiectant sau producator in industria mecanica, este posibil sa fi luat in considerare implementarea unei solutii de data management, dar mai apoi poate ati decis ca nu a reprezentat o optiune fezabila. De prea multe ori, conceptiile gresite determina companiile sa evite gestionarea documentatiei tehnice. Am prezentat mai jos cinci intrebari des intalnite privind gestionarea datelor:

Data management este necesar numai pentru proiectarea 3D?

In mai toate companiile si in principal in sectorul de productie, desenele 2D sunt inca folosite in volum mare. Multi utilizatori CAD 2D cred ca nu le sunt necesare instrumentele de gestionare a documentatiei. Totusi, gestionarea datelor ofera multe beneficii utilizatorilor 2D, inclusiv capacitatea de a cauta fisiere, trasabilitatea accesului la fisiere, controlul procesului de revizie si gestionarea referintelor externe (XREF). Autodesk Vault este integrat direct in aplicatiile de proiectare si sprijina lucrul colaborativ in proiectele mari.

Au si firmele mai mici motive sa implementeze un sistem de management al datelor?

Dimensiunea companiei nu conduce provocarile legate de gestionarea datelor. In realitate, sursa celor mai multe probleme este data de complexitatea datelor. Atat companiile mari, cat si cele mici se confrunta cu aceleasi probleme: localizarea fisierelor, gestionarea legaturilor dintre fisiere, controlul accesului si controlul reviziilor. Datele produselor contin relatii structurate, care pot deveni rapid extrem de complexe. Structura modelelor 3D include ansamblul de nivel superior, subansamblurile si toate desenele. Modelele 3D pot include si legaturi catre imaginile randate pentru marketing, specificatiile tehnice, informatiile CNC-CAM, breviarele de calcul, publicatii diverse si listele de materiale (BOM).

Este data management util si pentru alte tipuri de fisiere decat cele CAD?

Orice tip de fisier poate beneficia de stocare intr-o singura locatie, acces gestionat, istoricul accesului, controlul reviziilor si gestionarea modificarilor. Chiar si cele mai simple dintre produse au un numar semnificativ de fisiere despre produs. Autodesk Vault este conceput pentru a gestiona orice tip de fisier.

Cat dureaza implementarea unui sistem de data management?

Implementarile complexe de gestionare a datelor pot fi de lunga durata. Complexitatea rezulta in mod obisnuit din locatii multiple, cantitati mari de date mostenite de migrat, personal care trebuie instruit si aplicatii personalizate. Majoritatea companiilor mici nu au aceste caracteristici, astfel incat sistemele de gestionare a datelor pot fi rapid implementate. Din experienta noastra am constatat ca timpul mediu pentru implementarea unui sistem PDM este de aproximativ sase luni, dar in majoritatea cazurilor implementarea a fost finalizata in mai putin de trei luni si in unele cazuri chiar mai repede.

Cat costa implementarea unui sistem de data management?

Daca firma dvs utilizeaza in prezent aplicatii CAD Autodesk, atunci este posibil sa aveti deja acces gratuit la Autodesk Vault Basic. Suplimentar, versiunile superioare precum Vault Workgroup ofera controlul reviziilor, iar Vault Professional gestionarea fiselor de modificari si instalarile in mai multe locatii. Atunci cand se ia in considerare costul implementarii unui sistem de management al datelor, este important sa se ia in considerare si costul adus de neutilizarea acestui sistem. Fara data management se pierde timp pretios deoarece inginerii cauta fisiere, trebuie sa repararea linkurile intre fisiere, trebuie sa  determinarea care este ultima versiune corecta si sa evite suprascrierea accidentala a datelor.

In general, solutiile de gestionare a datelor ofera beneficii producatorilor de toate dimensiunile. Acestea reduc ciclul de proiectare si comprima timpul necesar pana la punerea pe piata. In plus, ele reduc si costurile de productie, sustin initiativele de calitate si garanteaza proprietatea intelectuala.

dataintrebarimanagementmotivevault
Te-ar putea interesa și ...

Articole similare

Parteneriat în beneficiul Membrilor OAR (Ordinul Arhitecților din România)
Citește
Noutati SOFiSTiK versiunea 2026 – CONECTAREA INFRASTRUCTURII
Citește
Luna Iulie vine cu economii de 30% la abonamentele Autodesk Fusion!
Citește
Functii noi ale MagiCAD 2026 pentru AutoCAD
Citește
Webinar: Noutati Autodesk Product Design & Manufacturing Collection 2026
Noutati Autodesk Product Design & Manufacturing Collection 2026
Citește
Compania CAD Resources descopera o coordonare imbunatatita si economie de timp utilizand MagiCAD
Citește

Sunați-ne

0312 288 088

Trimiteți-ne un mesaj

office@manandmachine.ro

Sediu

Str. Remus, nr. 12, sector 3 Bucuresti, 030685 Romania

Man and Machine | Autodesk Platinum Partner, Training Center
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner
Man and Machine | Autodesk Authorized Training Partner
Linkuri utile
  • Despre noi
  • Relații investitori
  • Cariere
  • FAQ
  • Contact
Politici și termeni
  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Politică cookie-uri
  • Soluționarea online a litigiilor
  • ANPC
Știri importante

Abonează-te rapid la știri relevante din industrie.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Facebook Linkedin Youtube Tiktok Instagram X-twitter

©2025. Man and Machine RO SRL.

Dezvoltat cu  de TECH-IT-UP
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center
Cookies
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
  • Acasă
  • Coș
  • Profil