Aflati tot ce trebuie sa stiti referitor la actualizarea procesului de cumparare Autodesk. Cititi in continuare despre schimbarile cheie, despre cum sa va pregatiti pentru acestea si ce actiuni trebuie sa intreprindeti in calitate de client.
Autodesk a demarat anul trecut actualizarea procesului de cumparare in Australia, in primele luni ale acestui an au urmat Noua Zeelanda, SUA si Canada, iar din 16 Septembrie 2024 noul model va fi lansat si in Europa.
Aceasta modificare va insemna o relatie tranzactionala directa intre clienti si Autodesk pentru achizitiile de software, marcand o schimbare fata de metoda actuala. Rolul nostru, al Man and Machine Romania, va fi de a continua sa va oferim aceleasi servicii de calitate, facilitand ofertarea produselor Autodesk, oferind asistenta si consiliere locala rapida si continuand sa avem grija de echipa dumneavoastra cu toate celelalte solutii si servicii pe care le utilizati in prezent.

Care sunt principalele schimbări?
Achizițiile se vor face direct la Autodesk
Începând cu 16 Septembrie 2024, clienților li se va cere să cumpere aplicațiile software direct de la Autodesk. Autoritățile publice vor face excepție de la această modificare și vor continua să folosească modelul actual de cumpărare.
Vom menține partaneriatul
Noi, Man and Machine România, vom continua să fim alături de dumneavoastră în calitate de partener esențial. Procesul de cumpărare va rămâne neschimbat exceptând pasul final, comanda fiind plasată direct la Autodesk. Asistentă, instruirea, cererile de oferta și toate celelalte aspecte uzuale vor rămâne ca și până acum și vor fi gestionate de echipa noastră.
Oferta și configurarea ofertei
Man and Machine va configura oferta potrivită pentru dumneavoastră în baza prețurilor Autodesk și a celor mai bune opțiuni pentru activitatea pe care o desfășurați. Veți primi oferta Autodesk prin e-mail, iar comanda va fi plasată direct la Autodesk după aprobare.
Procesul de plată
Plata comenzii nu va mai fi gestionată de Man and Machine. Clienții vor plăti direct către Autodesk. Plățile vor fi efectuate prin card sau, transfer bancar sau cu termene de plată de 30 de zile.
Pregătiți-vă pentru schimbare!
Configurarea Autodesk ca furnizor: Pentru a eficientiza procesul de facturare, clientii sunt sfatuiti sa configureze Autodesk ca furnizor in sistemele lor de achizitii. Noi, Man and Machine Romania, va putem ajuta in acest proces. AICI veti putea gasi toate informatiile de care aveti nevoie pentru configurarea Autodesk ca furnizor in sistemul dumneavoastra de achizitii.
Metode de plată: Autodesk accepta diferite metode de plată, inclusiv: cârduri de credit, cârduri de debit și PayPal, transferuri bancare.
Termen de plată: în 30 de zile.
Ce ar trebui să luați în considerare?
Prețuri constante și predictibile
Clienții se pot aștepta la un preț constant și predictibil pentru software-ul Autodesk, stabilit de Autodesk. Man and Machine va fi recompensat de Autodesk pentru facilitarea tranzacției și pentru asistență acordată clienților săi.
Continuitatea suportului
Man and Machine se angajează să continue gestionarea și asistență acordată clienților săi menținând nivelul serviciilor oferite pe parcursul parteneriatului nostru.
Plan de acțiuni pentru client
ETAPA I – IN ACEST MOMENT!
Colaborați cu Account Managerul vostru Man and Machine pentru a configura Autodesk că furnizori în sistemele Dvs. de achiziții. Desigur, vă vom sprijini în cumpărarea de licențe noi dacă mai aveți nevoie. Până la schimbarea modului de cumpărare puteți face în continuare achiziții software Autodesk de la noi.
ETAPA II – PANA LA DATA DE 16 SEPTEMBRIE 2024
- Dacă aveți de reînnoit un abonament Autodesk între dată curentă și 16 Septembrie 2024, veți reînnoi ca și până acum.
- Dacă aveți de reînnoit un abonament Autodesk între 16 Septembrie 2024 și 90 de zile după această dată, puteți alege să reînnoiți abonamentul înainte de 16 Septembrie, utilizând procesul curent și prețurile curente.
- În cele din urmă, dacă aveți de reînnoit un abonament Autodesk la mai mult de 90 de zile de la data de 16 Septembrie 2024, vă rugăm să contactați Account Managerul Man and Machine, deoarece va putem ajuta utilizând procesul actual și prețurile actuale.
- În toate cazurile, vă sugerăm să cumpărați sau să reînnoiți pentru 3 ani în loc de doar 1 an, nu doar pentru a bloca prețul, ci și pentru a menține procesul de achiziție.
- Toate achizițiile (cu unele excepții) vor fi efectuate prin solicitarea ofertei de la noi, Man and Machine România, și livrate printr-un nou proces.
- Lucrați cu Man and Machine România pentru servicii de instruire, suport și consultanță în gestionarea zilnică a contului dumneavoastră.
ETAPA III – DUPA DATA DE 16 SEPTEMBRIE 2024
Cui mă adresez pentru suport?
Man and Machine Romania va asigura o tranzitie de succes atat in timpul, cat si si dupa modificarea procesului de cumparare Autodesk!
Ce se întâmplă mai departe?
Pentru asigurarea unei tranziții fără probleme, este important să configurați Autodesk că furnizor, ca parte a procesului dvs. de achiziție. Puteți găsi toate informațiile necesare pentru a face acest lucru în acest formular. Vă rugăm să rețineți că fiecare companie poate avea cerințe diferite, așa încât va recomandăm să vă consultați cu departamentul de achiziții pentru a determina informațiile specifice necesare. Puteți găsi mai jos informațiile solicitate frecvent, dar, dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
- Annual Reports/Rapoarte anuale – Performanță anuală, guvernantă și informații financiare
- Autodesk Trust Center – Cum construim încrederea clienților, inclusiv practicile de securitate, conformitate și confidențialitate precum și de răspuns la incident
- Corporate governance/Conducerea corporativă– Directorii noștri, adunările acționarilor și conducerea corporativă
- Compliance/Conformitate – Codurile de conduită și politica de conformitate a exporturilor
- Diversity and belonging/Diversitate și apartenență – Diversitatea culturală a forței noastre de muncă