De ce este asa de importanta gestionarea documentelor (Data Management)?
Desenele, codul CNC, planurile de arhitectura si alte date critice businessului dumneavoastra sunt probabil cel mai important bun dupa angajati. Proprietatea dumneavoastra intelectuala si protejarea acesteia sunt de o importanta majora.
Mai mult decat atat, trebuie sa implementati o solutie robusta de gestionare a datelor, fie pentru propria gestionare a datelor, fie pentru gestionarea continua a proiectelor de proiectare si productie. Desi abordarile variaza oarecum in functie de sectorul dumneavoastra de activitate si de scopul utilizarii platformei de gestionare a datelor, prin acest sistem intotdeauna veti cauta sa:
- Va protejati datele si proprietatea intelectuala;
- Imbunatatiti comunicarea interna si colaborarea;
- Colaborati mai eficient cu lantul de furnizori;
- Imbunatatiti randamentul prin reducerea activitatilor de munca rezultate din pierderea de date;
- Sa gasiti rapid desene, modele, date, in general
Autodesk Vault ‘Up and Ready’ Deployment
(click pe imagini pentru mai multe detalii)
Autodesk Vault ‘Ready Upgrade’ Deployment
Data Management pentru proiectare si productie
Solutia noastra principala se bazeaza pe software-ul Autodesk Vault pentru gestionarea datelor. Acesta va ajuta sa organizati date din proiectare, sa gestionati documentatia si sa urmariti reviziile si alte procese de dezvoltare de produs. Este disponibil in variantele Basic, Workgroup si Professional.
Vault va ajuta sa creati proiecte mai bune, sa reduceti erorile si sa construiti un ciclu de aprobare mai eficient, permitandu-va sa urmariti reviziile si sa gestionati procesul de aprobare si lansare in productie.
Vault este in esenta o platforma inchisa, interna, de gestionare a datelor, conceputa pentru a crea un server intern care sa sustina propriile procese de business si fluxuri de lucru. Acest fapt va crea o disciplina in ceea ce priveste managementul si securitatea proprietatii intelectuale..
O solutie puternica de gestionare a documentelor din inginerie va imbunatati eficienta, va reduce costurile, va mari calitatea si va duce la conformitate. Pentru multi clienti, avantajul unei solutii bine concepute va fi si capacitatea de a emula standardele de calitate ca procese de lucru în cadrul propriului sistem (de exemplu, ISO 9001). Datele bine structurate, gestionate într-un mediu Vault sigur reprezinta un prim pas de realizat. Implementarea unei solutii de gestionare a datelor este adesea considerata a fi complexa si costisitoare si, desi exista situatii in care acest proiect este major, avem posibilitatea sa incepem intr-un mod mai simplu, cu pasi mai mici.
Data management BIM pentru arhitectura si constructii (platforme CDE)
Arhitectii si specialistii in constructii si facilities management au nevoie de o platforma robusta de gestionare a datelor precum Autodesk Vault.
Cu toate acestea, in noul context colaborativ BIM, proiectele de constructii inglobeaza un numar foarte mare de furnizori, cu totii avand nevoia de a vizualiza date de proiect si de a colabora cu ajutorul unei platforme de tip Commom Data Environment (CDE) de-a lungul tuturor fazelor proiectului (design, executie, operare).
Aceste platforme CDE de tip cloud permit tuturor membrilor echipei de proiect sa acceseze datele necesare. Platforme precum Autodesk BIM 360 si Ecodomus pot fi solutii ideale, fiecare avand propriul set de caracteristici unice.
Planuri de Integrare CDE
Implementarea solutiei de Data Management
Atunci cand implementam o solutie de gestionare a datelor, urmam o formula verificata si de încredere pentru a ne asigura de obtinerea unui sistem care sa ne satisfaca cerintele. Acest proces implica de obicei urmatoarele faze:
Scopul proiectului: In aceasta faza, vom colabora cu dvs. pentru a defini, identifica si documenta nevoile dumneavostra, inclusiv rolurile si definirea utilizatorilor, fluxurilor de lucru si metodelor de migrare a datelor etc.
Pilot: In cadrul implementarilor la scara larga, am putea recomanda sa va sprijinim intr-o implementare la scara mica a unui proiect pilot, astfel incat sa testati procedurile si fluxurile de lucru si sa obtinem un feedback. Acest feedback ne va permite o implementare completa care sa acopere toate criteriile dumneavoastra de succes.
Implementare completa: Aceasta faza va implica realizarea implementarii la scara larga si include setarea utilizatorilor, administratorilor, automatizarea fluxului de lucru, verificarea datelor, transferul si migrarea.
Instruire: Cursul de instruire este conceput astfel încat sa includa activitatile administrative cheie și accesul utilizatorilor la:
• Organizare si arhitectura a sistemului
• Instalare & licentiere
• Suport
• Organizare, denumire si completare documente
• Fluxuri de lucru (creare si gestionare)
• Randare a documentelor (fisiere de vizualizare)
• Schimb de date & import
• Rapoarte
Migrare Date si Integrare ERP
In implementarile la scara larga si complexe, va trebui sa integrati sau sa agregati o multime de date mostenite care ar putea sa nu fie bine structurate si / sau sa vi se ceara sa integrati si sistemul dvs. ERP. Platforma noastra Pinpoint este conceputa pentru a realiza acest proces cat mai elegant si mai eficient posibil.