Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center histudy
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner
  • Join
Obține ofertă
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center histudy
  • Arhitectură | Construcții
    • Soluții dedicate
    • Certificare BIM
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Proiectare | Fabricație
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Media | Divertisment
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • GIS | Infrastructură
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Shop
    • Licențe software
    • Cursuri
  • eLearning
  • Descoperă
    • Blog
    • Studii de caz
    • Evenimente
    • Ghid practic | How to
  • 0 items
  • Join

Cursuri, licențe software, consultanță
Parteneriat în beneficiul Membrilor OAR (Ordinul Arhitecților din România)

…

Noutati SOFiSTiK versiunea 2026 – CONECTAREA INFRASTRUCTURII

…

Luna Iulie vine cu economii de 30% la abonamentele Autodesk Fusion!

…

Functii noi ale MagiCAD 2026 pentru AutoCAD

…

Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center histudy

Cursuri si Licente BIM, CAD, CAM, CAE, AEC, GIS - Man and Machine

  • office@manandmachine.ro
  • +40 312 288 088
  • Arhitectură | Construcții
    • Soluții dedicate
    • Certificare BIM
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Proiectare | Fabricație
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Media | Divertisment
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • GIS | Infrastructură
    • Soluții dedicate
    • Cursuri
    • Servicii
    • Produse
    • Studii de caz
  • Shop
    • Licențe software
    • Cursuri
  • eLearning
  • Descoperă
    • Blog
    • Studii de caz
    • Evenimente
    • Ghid practic | How to
  • 0 items
Obține ofertă
Comunitatea Man and Machine
blog banner background shape images
  • 29/09/2023

Revolutionarea proiectarii si constructiei spitalelor cu Tirol Kliniken

  • 5 min timp de citire
  • Proiecte
Revolutionarea proiectarii si constructiei spitalelor cu Tirol Kliniken

Fondata in 1991, Tirol Kliniken este cea mai mare si mai diversa unitate de ingrijire medicala din vestul Austriei. Aceasta consta dintr-o serie de centre care formeaza „coloana vertebrala” a ingrijirii medicale in regiunea Tirol. In calitate de „umbrela” a retelei de clinici, Tirol Kliniken opereaza si coordoneaza cele patru centre individuale.

Thomas Koruga este manager de proiect in departamentul de constructii și tehnologie al Tirol Kliniken. In aceasta functie el reprezinta beneficiarul proiectului de constructie si lucreaza cu partile interesate interne si externe. Thomas joaca un rol esential, ajutand participantii diversi din proiect sa colaboreze si se asigura ca informatiile sunt furnizate echipei la momentul potrivit.

Pana acum, cele mai multe fluxuri de lucru din proiectele de constructie ale Tirol Kliniken au fost efectuate manual. Experienta echipei de a lucra digital s-a bazat pe solutii multiple, deconectate, oferite de subcontractori si colaboratori. Calitatea proiectelor a avut de suferit din cauza faptului ca membrii echipelor nu au avut acces la informatiile necesare din proiectele lor. „Ca proprietari de cladiri, nu am fost integrati in aceste sisteme si ne-am bazat pe companiile partenere si subcontractori pentru a livra informatii, prin e-mailuri, adesea cu un volum imens de hartii si deplasari multiple la oficiul postal”, remarca Thomas.

A existat o lipsa de strategie in jurul implementarii acestor solutii, asa ca Tirol Kliniken a inceput procesul de cautare a unei platforme de proiect, pentru a gestiona mai bine datele proiectelor de constructie in intreaga activitate. „Nu aveam un sistem central pentru a inregistra problemele si a verifica informatiile necesare, pentru a gestiona in mod proactiv proiectele noastre complexe de spitale. Eram foarte constienti ca era timpul sa ne schimbam modul de lucru.”

„Atunci cand a venit vorba de alegerea unei platforme tehnologice, a trebuit mai intai sa intelegem nevoia de imbunatatire. Apoi au fost evaluate numeroase solutii pentru a selecta cel mai bun instrument de management de proiect adaptat nevoilor noastre. Cautam o platforma de proiect robusta care sa ne ajute sa rezolvam provocarile si problemele din proiectele noastre, sa optimizam fluxurile de lucru si sa imbunatatim rezultatele proiectelor”, explica Thomas.

Strategia de implementare durabila

Tirol Kliniken a examinat avantajele unui mediu de date comun cu tehnologie cloud si a concluzionat ca toate caracteristicile platformei Autodesk Build din Autodesk Construction Cloud se potriveau nevoilor lor.

Ca intotdeauna, schimbarea reprezinta o provocare pentru orice companie. In Austria si Germania, sectorul sanatatii functioneaza in acelasi mod de mai bine de 50 de ani. Pentru a convinge angajatii si partenerii sa adopte o solutie uniforma si sa-si schimbe procesele actuale, a fost necesara o strategie de implementare in cunostinta de cauza si bine gandita.

Un Customer Success Manager dedicat de la Autodesk s-a ocupat inca de la bun inceput de cerinte si a eliminat obstacolele. Acest lucru a permis Tirol Kliniken sa se concentreze pe procesul de implementare Autodesk Build in cadrul echipelor lor de proiect si sa prioritizeze fluxurile de lucru. „Vorbim despre adoptarea unei abordari pas cu pas a implementarii, fara sa ne coplesim colegii. Este vorba despre a intelege unde ne aflam, unde vrem sa fim si cum sa ajungem acolo cel mai bine”, spune Thomas.

„Crearea unui program standardizat care sa conduca la consecventa in modurile noastre de lucru interne si externe este esentiala. Nu poti sa adopti o tehnologie si sa te astepti sa fie implementata fara managementul schimbarii pe termen lung”, afirma Thomas

Planul actual este de a introduce gradual o platforma de proiect pe durata mai multor ani si de a adopta treptat fluxurile noi de lucru. Aceasta va fi o schimbare radicala pentru partenerii din proiect si, prin urmare, echipa intentioneaza sa stabileasca indicatori de performanta axati pe imbunatatirea productivitatii si reducerea iteratiilor si erorilor din proiectare si in santier.

Colaborare mai buna datorita digitalizarii

Atunci cand informatiile din proiect sunt stocate si accesibile pe o platforma unificata, se elimina confuzia cauzata de salvarea mai multor fisiere in locatii diferite. Thomas explica: „Pentru noi, contextul oferit de informatiile specifice din proiectul general este important. De exemplu, accesarea unor functii precum managementul activitatilor, planificarea si minutele intalnirilor este benefica.”

Pentru Thomas, acesta este un moment esential pentru a transforma modul de lucru in industria constructiilor. Tehnologia conduce aceste schimbari si afecteaza pozitiv modul in care oamenii vor lucra la proiectele de constructii in viitor.

Cu atat de multe etape in cadrul unui proiect de constructie, accesul la informatii oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv elimina riscul ca echipele sa nu aiba acces la datele actualizate, ceea ce poate provoca modificari si poate duce la intarzieri de planificare si depasiri de costuri.

Cu platforma de proiect putem lucra mai eficient si putem obtine un nivel mai inalt de coordonare si comunicare”, spune Thomas. „Planuim sa folosim instrumentul de meeting in care agenda este completata direct in platforma. Acest lucru va face meetingurile mai eficiente pe masura ce minutele sunt inregistrate, activitatile sunt atribuite si datele scadente sunt stabilite, toate aceste informatii fiind distribuite din cadrul aplicatiei”, spune Thomas.

„De asemenea, echipa poate include referinte in proiecte, facilitand gasirea de informatii in timp real pentru o rezolvare mai rapida. Acest lucru va crea mai multa responsabilitate si va creste eficienta echipelor noastre”, remarca Thomas.

Digitalizarea sistemului medical abia incepe. Dar, prin trecerea la instrumente si procese digitale, Tirol Kliniken este pe cale de a introduce  moduri de lucru noi si eficiente. Managerii de proiect si participantii la proiect se pot concentra pe activitati care adauga valoare, fara a fi impovarati cu procese manuale si consumatoare de timp. Aceasta este cea mai mare schimbare pe care a vazut-o industria in ultimii 50 de ani, dar Thomas este increzator ca Tirol Kliniken este o companie sanatoasa, care poate face o schimbare de succes.

autodeskAutodesk Buildautodesk construction cloudAutodesk DocsAutodesk RevitBIMBIM CollaborateBIM Readycolaborare eficientacustomer success storydigitalizarefluxuri de lucruimplementare cloudrevit
Te-ar putea interesa și ...

Articole similare

Parteneriat în beneficiul Membrilor OAR (Ordinul Arhitecților din România)
Citește
Compania CAD Resources descopera o coordonare imbunatatita si economie de timp utilizand MagiCAD
Citește
Acciona utilizeaza BIM pentru a continua proiectul pentru metroul din São Paulo
Citește
Studiu de caz MagiCAD pentru AutoCAD: In proiectul magic Grand Curiosa Hotel din Göteborg, trucul…
Citește
Studiu de caz MagiCAD for Revit : Rilo Digital Planning – Grand Hotel De La…
Citește
Statii de metrou care efectueaza operatiuni eficiente cu Digital Twins
Citește

Sunați-ne

0312 288 088

Trimiteți-ne un mesaj

office@manandmachine.ro

Sediu

Str. Remus, nr. 12, sector 3 Bucuresti, 030685 Romania

Man and Machine | Autodesk Platinum Partner, Training Center
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner
Man and Machine | Autodesk Authorized Training Partner
Linkuri utile
  • Despre noi
  • Relații investitori
  • Cariere
  • FAQ
  • Contact
Politici și termeni
  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Politică cookie-uri
  • Soluționarea online a litigiilor
  • ANPC
Știri importante

Abonează-te rapid la știri relevante din industrie.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Facebook Linkedin Youtube Tiktok Instagram X-twitter

©2025. Man and Machine RO SRL.

Dezvoltat cu  de TECH-IT-UP
Man and Machine | Autodesk Platinum Partner & Authorized Training Center
Cookies
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
  • Acasă
  • Coș
  • Profil