Descoperiti experienta Premium!
Planul Premium Autodesk este conceput pentru companiile care gestioneaza 10 sau mai multe abonamente, pentru a ajuta sa le utilizeze mai eficient. Trecerea la planul Premium ofera beneficii administrative, de securitate si de raportare suplimentare.
Beneficiile planului STANDARD
Destinat pentru utilizatori individuali si firme mici cu mai putin de 10 abonamente
Rapoarte despre utilizarea produsului cu detalii la nivel de utilizator
Vedeti rapoarte de utilizare agregate in functie de frecventa, versiune, produs si utilizator pentru a oferi decizii de cumparare informate, pentru a evita conflictele de versiuni si pentru a va asigura ca echipele utilizeaza eficient software-ul.
Single Sign-On (SSO)
SSO ofera securitate suplimentara cu o conectare unica pentru toate produsele software Autodesk.
Verificare in 2 pasi
Utilizatorii se conecteaza atat cu o parola Autodesk, cat si cu un cod de securitate de tip text.
Suport live 8×5
Asistenta tehnica live este disponibila in timpul orelor de lucru locale pentru intrebari sau ajutor cu probleme tehnice.
Beneficiile planului PREMIUM
Destinat pentru firme cu mai mult de 10 abonamente
Rapoarte despre utilizarea produsului si cu detalii despre utilizator
Vizualizati si exportati informatii mai detaliate despre folosirea produsului de catre fiecare utilizator, pentru a obtine o perspectiva asupra tendințelor de utilizare si pentru a identifica utilizatorii cheie (care pot apoi sa impartaseasca cunostințele despre produs si cele mai bune fluxuri de lucru). Acces la API pentru generarea rapoartelor personalizate.
Directory Sync
Conectati „Directory” organizatiei dvs. cu platforma Autodesk de gestionare a utilizatorilor pentru automatizarea alocarilor de grupuri si produse.
Coaching Premium
Ofera administratorilor instruire privind fluxurile de lucru administrative sau utilizatorilor finali despre fluxurile de lucru ale produselor.
Suport live 24×7
Asistenta tehnica live este disponibila in orice moment, inclusiv noaptea si in weekend, pentru intrebari sau ajutor cu probleme tehnice.
Nota: Puteti vizualiza comparatia intre toate planurile de abonament Autodesk in pagina Planuri Autodesk | Planuri de abonament pentru produse | Autodesk
Este planul Premium potrivit pentru organizatia dvs.?
Ati facut vreodata vreuna dintre urmatoarele afirmatii?
- Nu am timp sa creez si sa adaug manual drepturi de acces pentru fiecare utilizator.
- As dori sa pot optimiza abonamentul pe baza utilizarii reale.
- Standardele noastre de securitate necesita SSO.
- Angajatii mei nu lucreaza doar intre 8-17; Mi-as dori sa am tot timpul asistenta tehnica pentru problemele critice.
Daca afacerea dvs. gestioneaza 10 sau mai multe abonamente si cauta mai multa flexibilitate, securitate sporita, asistenta live 24/7 si date de utilizare mai detaliate, atunci este timpul sa faceti upgrade la un plan Premium.
Intrebari frecvente
Care este numarul minim de abonamente necesare pentru fiecare plan?
Planul Standard nu are o cerinta minima; toate abonamentele la produse includ automat functii si servicii standard. Faceti upgrade la planul Premium daca aveti cel putin 10 abonamente pentru produse eligibile Premium.
Cand imi pot actualiza planul la Premium?
Daca aveti un abonament in planul Standard si doriti sa faceti upgrade catre Premium, puteti face acest lucru oricand sau la reinnoirea abonamentului.
Pot face downgrade mai tarziu?
Premium este comercializat ca plan anual, preplatit. La sfarsitul abonamentului de un an, puteti alege sa va reinnoiti planul Premium sau sa va intoarceti la Standard si sa pierdeti accesul la beneficiile Premium.
Cum pot achizitiona un plan Premium?
Orice abonament pentru produse pe care il achizitionati va include planul Standard. Pentru a face upgrade la Premium trebuie sa ne contactati.
Sunteti gata sa faceti upgrade?
Contactati-ne pentru a face upgrade astazi.
Sunteti gata sa faceti upgrade?
Pentru mai multe informatii despre planul Premium, despre preturi sau cum sa incepeti, va rugam sa nu ezitati sa contactati astazi Man and Machine Romania.