Cursuri, licențe software, consultanță

Întrebări frecvente

Poti găsi răspunsuri la întrebări despre licențiere, cont Autodesk, software-ul achiziționat și gestionarea licențelor. Dacă nu găsești răspunsul la întrebări, nu ezita să ne contactezi.

Link-uri utile

Contul Autodesk – accounts.autodesk.com

Autodesk BIM 360 – Autodesk BIM 360

Cerințe de sistem Autodesk – System Requirements | Autodesk Knowledge Network

Lista plăcilor grafice certificate – To Access a List of Autodesk Certified Graphics Hardware | AutoCAD 2020 | Autodesk Knowledge Network

Tablou de bord Autodesk Health – https://health.autodesk.com

Tutoriale Autodesk – Autodesk – YouTube

Licențe software

Administratorul Autodesk trebuie să creeze utilizatorul folosind adresa de e-mail corectă și să se asigure că vi s-au atribuit licențele corecte. Uneori, administratorul creează DOAR utilizatorul, dar nu reușește să atribuie licențele disponibile. Acest lucru poate fi verificat consultând contul de administrator.

Toate licențele sunt atribuite implicit adresei de e-mail de contact a cumpărătorului, trebuie să verificați acest lucru inițial. De cele mai multe ori, membrul cumpărător va fi atribuit, dar nu va avea nevoie de licență. Acest lucru poate fi modificat în zona de utilizator de către administrator. În al doilea rând, verificați dacă ați selectat echipa corectă în partea de sus a contului de utilizator. Echipele dețin contracte și abonamente diferite pentru anumiți utilizatori, acestea putând fi modificate în contul de administrator, la secțiunea „produse și servicii”.

Autodesk NU MAI folosi numere de serie pentru a activa software-ul. Trebuie să fii conectat la contul tău Autodesk pentru a vedea toate licențele atribuite. Când rulezi software-ul pentru prima dată, te rugăm să folosești opțiunea „Autentificare”.

Această eroare apare frecvent și există o soluție simplă. Va trebui să răsfoiți aplicația desktop Autodesk, aici veți vedea o listă de actualizări disponibile.

Va trebui să alegeți „Serviciul de licențiere Autodesk – Windows Update”. Aceasta va rezolva problema după ce software-ul este repornit.

Va trebui să contactați asistența tehnică, apoi putem face modificări la gestionarea contractelor și putem atribui un nou utilizator. Acest lucru se poate întâmpla aproape instantaneu, iar modificările pot fi văzute în contul dvs. De asemenea, este bine de știut acest lucru, deoarece uneori utilizatorii trebuie să mute licențele atunci când managerul de contracte nu este disponibil. Putem face modificări temporare pentru ca utilizatorii să aibă acces la acestea.

Ocazional, serviciile Autodesk Construction Cloud întâmpină perioade de nefuncționare, acestea putând fi programate sau neprogramate. Vă rugăm să verificați tabloul de bord Autodesk Health Check de mai jos, acesta arată dacă există servicii nefuncționale cu probleme actuale. De asemenea, puteți vedea istoricul anterior dacă au existat probleme anterioare.
Autodesk Product Health Dashboard | Autodesk Health Check

După instalare, veți avea acces automat la aplicația desktop Autodesk. Aceasta va apărea silențios în partea stângă jos a ecranului.

Aplicația desktop vă va notifica despre orice actualizări și descărcări de software noi disponibile. Cu toate acestea, uneori acest lucru s-ar putea să nu se întâmple. Vă rugăm să vă conectați la contul dvs. Autodesk și aici veți vedea toate descărcările și versiunile de software disponibile.

Vă rugăm să verificați dacă ați trimis un e-mail la adresa suport@manandmachine.ro sau ați sunat la +(40) 312 288 088, oferind detalii și o scurtă descriere a problemelor. Dacă răspundeți la un e-mail vechi cu o solicitare de asistență, acesta nu va fi preluat. Avem un acord de nivel de servicii de 2 ore pentru a vă contacta și, în majoritatea cazurilor, putem rezolva problema în acest timp. Dacă trebuie să escaladați solicitarea dvs. de asistență, vă rugăm să ne sunați.
Attentive,Woman,Technical,Support,Agent,Listening,To,Client,With,Colleagues

Răspundem la orice întrebări

De unde ai aflat despre produsele si serviciile noastre?
Acordul GDPR
Acord prelucrare date personale