Compania de constructii Windover reduce cu 50% timpul de estimare a cantitatilor cu ajutorul Autodesk Takeoff

Compania de constructii Windover este o firma de management al constructiilor care se concentreaza asupra rezultatelor de abordare a proiectelor, evaluarea tehnologiei in raport cu provocarile de implementare ale proiectelor si cele mai bune solutii pentru succesul proiectului. Pentru a-si dota mai bine echipa de estimare cu un robust instrument de cuantificare, Windover a adoptat Autodesk Takeoff, solutie care face parte din Autodesk Construction Cloud. Prin posibilitatea de a extrage cantitati din planuri 2D si modele 3D, Windover poate elimina erorile obtinute prin metodele traditionale de estimare, economisind mai mult de 50% din timpul total de prelucrare.

Eliminarea ineficientelor in estimarea de cantitati din 2D

Windover a dorit sa optimizeze procesul de estimare prin conectarea datelor intre Autodesk Revit si un instrument cloud de extragere de cantitati, in scopul eficientizarii procesului de estimare.

„Toate proiectele incep in Autodesk Revit si ne gandim la aceasta aplicatie ca la statia de lucru centrala, adica cea care alimenteaza eficient fluxurile de lucru pentru proiectele noastre”, spune Amr Raafat, Vicepresedinte al VDC si tehnologie la Windover Construction. „Pentru a transfera datele intr-un mod cat mai eficient intre VDC si echipele noastre de estimare si sa furnizam o estimare exacta a costurilor din proiect, am ales sa investim in prelucrarea datelor cat de mult posibil, astfel incat sa automatizam procesul si sa oferim un flux de lucru eficient.”

Cu disponibilitatea Autodesk Takeoff – un instrument cloud de extragere de cantitati – Windover a vazut o oportunitate de a conecta datele BIM in fluxurilor de estimare, care sa pastreze si sa valorifice datele din modelul 3D pentru procesul de obtinere a listelor de cantitati din 2D.

Conectarea datelor pentru a oferi informatii precise si estimari detaliate

Obiectivul Windover a fost sa investeasca in datele sale BIM pentru a creste eficienta si a inlesni colaborarea timpurie intre echipele sale de estimatori si VDC. Autodesk Takeoff ofera un mediu comun de date care sprijina schimbul eficient de date intre echipe pentru a fluidiza procesul decizional prin simplificarea accesului la modelele 3D bogate in informatii. Cu ajutorul Autodesk Takeoff, echipa VDC de la Windover poate partaja modelele 3D imbogatite cu estimatorii, care sa efectueze apoi extragerea listelor de cantitati din modelul 3D, in loc sa reinventeze roata prin completarea de valori in procesul 2D.

Pe langa finalizarea rapida a estimarilor in 3D, Autodesk Takeoff accepta si estimari 2D atunci cand nu este disponibil un model 3D. Crearea estimarilor in 2D si 3D dintr-o singura solutie permite Windover sa stocheze date intr-un acelasi sistem, pentru a asigura colaborarea si sursa unica de adevar a datelor proiectului.

„De ani de zile am incercat sa reducem decalajul si sa eliminam redundantele de la efectuarea unei estimari 2D dintr-un model 3D. Autodesk Takeoff faciliteaza fluxurile de informare prin eliminarea silozurilor de date pentru a produce fluxuri de lucru eficiente pentru proiectele noastre, astfel inca sa se dezvolte in detaliu fiecare estimare din modele 3D imbogatite, economisind mult timp.” spune Kevin Hansen, Vicepresedintele diviziei Preconstruction si seful echipei de estimare de la Windover Construction. „Si nu numai atat, Autodesk Takeoff ne permite noua, ca estimatori, sa ne concentram asupra a ceea ce conteaza, oferind un nivel mai mare de expertiza clientilor nostri. In loc sa lucrezi in Revit sau sa prelucrezi planuri 2D, planse cu coduri de culori sau masuratori, poti acum extrage cu usurinta datele, le poti analiza si furniza o lista de cantitati precisa si detaliata, lucru care se reflecta pozitiv in fluxul nostru general de estimare.”

Cu acces la datele 3D printr-un singur clic, echipele de estimatori de la Windover se pot concentra pe preturi si costuri, pentru a oferi o estimare exacta in cateva secunde. Pe langa lucrul mai eficient, echipele de estimatori de la Windover pot colabora pe estimari, indiferent de locatie, deoarece datele nu sunt salvate local pe un computer. Echipele pot completa estimari prompte, fara incarcarea sau descarcarea modelelor, printr-un acces in timp real la date.

Odata cu adoptarea Autodesk Construction Cloud, putem atinge aceasta viziune si transforma modul in care construim pentru clientii nostri prin metodele cele mai eficiente si mai durabile.” – Stuart Meurer Presedinte si CEO, Windover Construction.

Reducerea timpilor de calcul si de estimare prin automatizarea procesului de extragere de cantitati

Echipa Windover foloseste Autodesk Takeoff pentru a genera liste de cantitati exacte, atat in 2D, cat si in 3D, pentru a sustine planificarea executiei. Prin capacitatea de a face estimari in 2D si 3D, Windover poate elimina deficientele constatate in metodele traditionale de estimare. Acest proces reduce riscul de estimare gresita a cantitatilor si garanteaza inregistrarea exacta a datelor.

Windover a automatizat procesul de extragere a listelor de cantitatii pe un proiect recent, economisind pana la 30% din timpul de estimare. Echipa a inregistrat o economie suplimentara de timp cu peste 50% prin inlocuirea metodei traditionale cu o modalitate mai rapida de obtinere a listelor de cantitati prin incorporarea datelor BIM in Autodesk Takeoff.

O parte mare a fluxului de lucru de estimare se refera la cantitatile si tipurile de materiale utilizate in proiect. Cum multe dintre proiectele lui Windover sunt de renovare a structurilor existente, acesta trebuie sa se asigure ca echipamentele noi si elementele de proiectare sunt corect modelate in spatiul nou proiectat in Revit. Prin scanarea laser, echipa VDC de la Windover poate inregistra conditiile existente ale santierului, pe care sa le partajeze catre arhitecti, astfel incat acestia sa proiecteze modelul cu precizie. Aceste date sunt apoi transferate direct in Autodesk Takeoff pentru echipele sale de estimatori, pentru a intelege mai bine natura spatiului, pentru a selecta materialele si pentru a le evalua in raport cu lantul de furnizori, astfel incat proiectul sa fie pastrat in bugetul si planul calculat.

„De ani de zile, am avut acele date in Revit, dar, introducand datele direct in Autodesk Takeoff, se transforma total modul in care cuantificam, estimam si ne planificam proiectele. Cu toate datele conectate intr-un singur ecosistem respectam scopul Windover de automatizare si adoptam pasii corespunzatori pentru a eficientiza planificarea executiei prin fluxuri de lucru care asigura rezultate de calitate inalta la fiecare proiect. Prin utilizarea datelor BIM conectate putem reduce deseurile pentru a construi eficient module de prefabricate pentru clientii nostri”, spune Raafat.

„Gandirea inovatoare a lui Windover de a dezvolta abordare tech-first sprijina strategia noastra pe termen lung de implementare a solutiilor pentru asigurarea fluxului de date pe tot parcursul ciclului de viata a proiectului”, spune Stuart Meurer, Presedintele Windover si CEO. „Odata cu adoptarea Autodesk Construction Cloud, putem atinge aceasta viziune si transforma modul in care construim pentru clientii nostri prin metodele cele mai eficiente si mai durabile.”

Autodesk Construction Cloud este platforma care conecteaza integral echipele, fluxurile de lucru si datele in fiecare faza a procesului de constructie, ceea ce conduce la reducerea riscurilor, la maximizarea productivitatii si la cresterea profitului. Platforma reuneste fiecare echipa din proiect, inca de la faza de proiectare pana la faza de predare, intr-o singura solutie software dedicata industriei constructiilor.

In calitate de partener Elite Autodesk Construction Cloud, am dezvoltat un set robust de servicii de integrare si implementare pentru a asigura o tranzitie de cea mai buna calitate.

Folosind propria expertiza in industrie si tehnologie, specialistii nostri se vor asigura ca organizatia din care faci parte primeste nivelul de asistenta de care are nevoie pentru a implementa si utiliza Autodesk Construction Cloud. Este obiectivul nostru sa ne asiguram ca orice investitie facuta de catre clientii nostri reprezinta un success pe termen lung, de  la implementarea initiala a fluxurilor de lucru dorite, si pana la sprijinirea echipei in saptamanile si lunile care urmeaza implementarii. Cum facem asta? Prin implicarea echipei noastre in discutiile despre transformarea digitala a companiei inca din fazele incipiente. Organizatia din care faci parte nu numai ca va intelege beneficiile Autodesk Construction Cloud, dar va avea si o viziune clara asupra modului in care adoptarea tehnologiei va conduce la cresterea eficientei si a productivitatii.

Previous

Webinar: Reducerea riscurilor printr-o colaborare si o gestionare mai usoara a proiectului

Noile functionalitati MagiCAD 2024 UR-2 pentru Revit

Next

Click here to view all of our blog posts