Autodesk Vault

Descriere

Platforma PDM de gestionare a datelor Autodesk Vault ajuta proiectantii si inginerii sa organizeze datele din proiectare, sa gestioneze documentatia si sa urmareasca reviziile si alte procese din dezvoltarea produsului.

 

Vault PDM overview (video: 1:05 min.)

Ce este Vault?

Vault Product Data Management (PDM) se integreaza cu instrumentele de proiectare Autodesk si cu alte sisteme CAD pentru ca toti participantii din proiect sa lucreze intr-o sursa unica de date centralizate si organizate. Utilizeaza Vault pentru a imbunatati colaborarea si a eficientiza fluxurile de lucru in cadrul echipelor de inginerie, productie si cele extinse (marketing, planificare, ofertare etc).

  • Automatizeaza procesele de proiectare si inginerie.
  • Controleaza ceea ce echipa din proiect pot accesa si edita.
  • Urmareste reviziile si istoricul proiectului.

 

De ce Vault?

  • Nu mai pierde timpul cautand si continua proiectarea
    Gaseste si refoloseste rapid datele de proiectare si minimizeaza modificarile si activitatile repetitive.
  • Unifica echipele si creste productivitatea
    Accelereaza fluxurile de lucru intr-un sistem care reuneste colaboratorii interni si externi.
  • Creste agilitatea dezvoltarii produselor
    Obtine timpi de raspuns mai rapid si mai putine erori prin automatizarea si accesibilitatea datelor.

 

Ce poti face cu Vault

  • Standardizeaza datele si procesele
    Instrumentele pentru administratori ajuta la promovarea unor standarde organizationale mai bune pentru procesele de creare, revizie si aprobare a datelor, precum si a standardelor din industrie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Optimizeaza instalarile si gestioneaza echipele
    Indeplineste sarcinile de administrator in mod eficient cu ajutorul optiunilor moderne de autentificare, replicare si gestionare a utilizatorilor si a grupurilor.

 

Ce versiune de Vault este potrivita pentru tine

  • Vault Professional
    Software avansat PDM (Product Data Management ) pentru întreprinderi care conecteaza echipele distribuite cu colaborare multi-site, multi-CAD si ofera informatii valoroase.
  • Vault Office
    Gestionarea documentelor pentru utilizatorii non-CAD. Vault Office se integrează cu Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint și Outlook.
  • Vault Basic
    Proiectați gestionarea fisierelor pentru a va ajuta sa automatizati crearea de date si sa organizati documentatia. Disponibil numai cu un abonament la Autodesk Product Design & Manufacturing Collection.

 

Autodesk Vault va ajuta sa creati proiecte mai bune, sa reduceti erorile si sa construiti un ciclu de dezvoltare mai eficient. Urmariti reviziile si gestionati procesul de aprobare:

  • Gestioneaza datele CAD direct in mediul CAD. Vault ofera integrare cu aplicatiile de proiectare si vizualizare Autodesk.
  • Obtine acces mai rapid si mai eficient la date prin salvarea cautarilor si prin comenzile rapide. Gasirea fisierelor dvs. nu a fost niciodata atat de rapida.
  • Configureaza cu usurinta fisierele pe care doriti sa le inlocuiti, reutilizati sau copiati in proiecte noi, facand capacitatea de reutilizare a datelor mai accesibila ca niciodata.
  • Membrii echipei pot realiza proiecte concomitente intr-o locatie de stocare centralizata. Acces sigur si simultan la date.
  • Integreaza cu usurinta datele de proiect din Vault în documente, foi de calcul si prezentari Microsoft Office.
  • Controleaza accesul cu permisiuni pentru controlul si recuperarea versiunii.
  • Gestioneaza cu usurinta fisele de modificare (ECO) printr-o interfata intuitiva a fluxului de lucru, care sa ajute la automatizarea procesului.
  • Folosind controlul reviziei, Vault mentine in mod automat istoricul reviziilor CAD direct in desen, pe masura ce-l modificati.
  • Creaza si mentine cu acuratete desenele de executie si lista de materiale (BOM).

 

 

Pentru mai multe informatii despre Autodesk Vault sau pentru a vedea o lista completa a functionalitatilor, puteti vizita site-ul web Autodesk: https://www.autodesk.com/

Licenta Autodesk Vault este disponibila sub forma de abonament pentru perioade de timp diferite, atat in regim Single, cat si Multi User. Daca nu gasiti o optiune care sa se potriveasca nevoilor dumneavoastra sau doriti informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0312 288 088.